

William Walker Atkinson
pentru comenzi peste 140 Ron în orice localitate din țară
dacă nu sunteți mulțumit de comanda dvs.
„Buzele Înțelepciunii sunt zăvorâte, dar nu și pentru urechile Înțelegerii.“
Generații întregi de cititori au studiat Kybalionul, misterioasa explorare a înțelepciunii ermetice atribuită Celor Trei Inițiați. Kybalionul este cea mai populară lucrare ermetică a secolului trecut și sursa deja clasică pentru aceia care doresc să se inițieze în înțelepciunea învățăturilor antice despre calea către transformarea sinelui. Descoperă – cu sufletul purificat și cu conștiența complet deschisă și receptivă – învățăturile ermetice care îți oferă baza pentru trezirea ta spirituală. Ghid îți va fi Hermes Trismegistos, „cel de trei ori măreț“, socotit de către egiptenii antici „cel mai mare dintre cei mari“ și „maestrul maeștrilor“.
Kybalion este una dintre cele mai misterioase și mai controversate lucrări ezoterice scrise vreodată — și, fără îndoială, cel mai popular și mai influent volum de filosofie ezoterică din secolul al XX-lea. Inspirată, după cum se crede, din înțelepciunea Greciei și a Egiptului antic, Kybalion a fost atribuită, încă de la prima sa apariție, în 1908, unor criptici „Trei Inițiați". Identitatea acestora precum și natura misterioaselor învățături hermetice care au stat la baza conceperii cărții au fost subiectul unor controverse îndelungate.CITATE
„Acolo unde apar urmele Maestrului, se deschid și urechile celor pregătiți pentru Învățăturile sale.“
„Când urechile discipolilor sunt pregătite să audă, este apoi rândul buzelor să le umple de înțelepciune.“
„Mintea (precum metalele și elementele) poate fi transmutată de la o stare la alta, de la un grad la altul, de la o condiție la alta, de la un pol la altul, de la o vibrație la alta. Adevărata Transmutare Hermetică este o Artă Mentală.“
„Înțelepții slujesc în planurile superioare, dar conduc în cele inferioare. Ei se supun legilor venind de sus, dar sunt stăpâni și dau ordine în planul lor și în cele inferioare.
„Înțeleptul se aliniază Legii și, înțelegându‑i mișcările, o utilizează, în loc să fie sclavul ei orb. Prin comparație cu omul obișnuit, înțeleptul este precum înotătorul abil care se întoarce pe o parte și pe alta, mergând înainte și înapoi după cum dorește, în loc să fie ca bușteanul, care este purtat de colo‑colo. Totuși, atât înotătorul, cât și bușteanul, atât înțeleptul, cât și neghiobul sunt supuși Legii. Cel care înțelege acest aspect este pe calea spre Măiestrie.“